§ 88 Tutkimuslupahakemus/ Asiakaskohtainen valvonta hyvän asiakaskokemuksen turvaajana- Ikääntyneiden ostoasumispalveluyksiköissä

Lataa 

KEUDno-2022-10886

Päätöspäivämäärä

9.9.2022

Päätöksen tekijä

kuntayhtymän johtaja

Päätöksen peruste

Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymän hallintosääntö (Yhtymähallitus 25.5.2021 § 70, Yhtymävaltuusto 10.6.2021 § 22)
Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymän toimintasääntö (kuntayhtymän johtaja 31.1.2022 § 12)

Hallintosäännön § 18 kohdan 4 mukaan kuntayhtymän johtaja päättää luvan antamisesta tieteellisiin tutkimuksiin ja tietojen luovuttamisesta tähän tarkoitukseen

Kuvaus

Asiakaskohtainen valvonta on keino tukea ikääntyneiden ostoasumispalveluissa asuvan asiakkaan hyvää asiakaskokemusta sekä hänen toiveidensa ja tarpeidensa mukaisen hoidon toteutumista. Opinnäytetyön tavoitteena on lisätä ymmärrystä ikääntyneiden ostoasumispalveluissa asuvien asiakkaiden hyvästä asiakaskokemuksesta ja siihen vaikuttavista tekijöistä sekä tuottaa tietoa sovellettavaksi asiakaskohtaiseen valvontaan. Opinnäytetyön tehtävänä on laatia hyvää asiakaskokemusta tukeva asiakaskohtaisen valvonnan kirjallinen toimintamalli sekä vahvistaa asiakkaiden, omaisten, palveluntuottajien ja asiakaskohtaisesta valvonnasta vastaavien työntekijöiden yhteistä käsitystä hyvästä asiakaskokemuksesta. Laadullisen tutkimuksen tutkimusmenetelminä ovat kuuden hengen pienryhmien (3) teemahaastattelut sekä kaikkien osallistujien yhteinen Learning cafe tapaaminen. Pienryhmät muodostuvat omaisista, hoivakotien sairaanhoitajista ja Keusoten ja Ikvan valvontayksikön työntekijöistä.

Päätös

Myönnän tutkimusluvan Tuija Nuutisen tutkimukseen Asiakaskohtainen valvonta hyvän asiakaskokemuksen turvaajana- Ikääntyneiden ostoasumispalveluyksiköissä.

Allekirjoitus

Pirjo Laitinen-Parkkonen, kuntayhtymän johtaja

Organisaatiotieto

Yhtymän johto sekä strateginen kehittäminen ja tukipalvelut